29. august 2013

My mini

Barnerom er gøy og jeg hadde trodd det skulle være litt kjedelig uten å kunne bruke rosa, men det er jo ingen grenser for et gutterom hvis man er kreativ! Bildene under er ikke spesielt kreative i fargevalgene, men dere har jo sett den andre delen av rommet tidligere - colour kick!



Pute fra Fine Little Day. Snart kommer bilder av guttenes nye Beach House Company senger med det mykeste sengetøyet. Jeg har savnet å kunne kjøpe helt hvitt og supermykt sengetøy til oss alle og er superhappy med at Beach House endelig er etablert på det norske markedet. 

Ha en fin helg da dere!

5 kommentarer :

  1. Helt enig! Vi har 2 sengesett fra Beach House og vi bytter bare mellom de to. Så utrolig myke og deilige :)

    Fin helg til deg,
    Signe

    SvarSlett
  2. Stilige bilder :-)
    Hvor kjøper du enkle, hvite rammer?

    God helg!

    SvarSlett
  3. Så herlig stemning på gutterommet.
    Enig i at Beach House er fantastisk. Er såååå glad for å kunne forhandle det. Mine favoritter er det hvite og det lyse grå :)

    Fin helg til deg!
    Merete

    SvarSlett
  4. Så herlige bilder! Likte meg her hos deg så legger meg til som følger;) Ha en fin helg!

    *smil*
    frukongle

    SvarSlett

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online