20. april 2014

P Å S K E E G G

Jeg husker godt påskene på hytta hvor vi malte påskeegg og hørte på Påskelabyrinten på NRK Radio. Ah, jeg kan fortsatt kjenne lukten av nytrukket kaffe og påskelykken jeg husker det som. Jeg er et tradisjonsmenneske og gleder meg til de to små hjertene mine skal glede seg over det samme. I år har jeg og Filip dekorert påskeegg og det var faktisk suksess, selv om han ikke er 3 år enda.. :-)


Lysegul og turkis neglelakk.




Noen av eggene testet vi med neglelakk. Vi helte vann i et beger og så neglelakk før vi rørte litt og dyppet. Det var gøy!


Det meste malestæsjet vi har brukt fant jeg på Søstrene Grene til en slikk og ingenting. Akrylmalingen er genial - masse farger, enkel å vaske bort med vann og lav pris. 

G O D   P Å S K E


Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar

Jeg blir utrolig glad for kommentarene dere legger igjen. Takk for at du tok deg tid!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online